שפע של אפשרויות פרסום
עולם הפרסום גדוש בתכנים, מסרים, קמפיינים, יחסי ציבור, שיווק, אסטרטגיות, מדיות ושאר אפשרויות פרסום. אם פעם הסתפק מוכר מיץ גזוז בפרסום העסק שלו בפתיחת חלון או צוהר באמצע הרחוב וקריאה לעוברים והשבים להרוות את צימאונם במעט שיכר, כיום עסק קטן ככול שיהיה זקוק לפלטפורמת פרסום שפותחת לו צוהר אינטרנטי רחב יותר אל תודעתו של הלקוח.
פרסום טריוויאלי בדפי זהב מאפשר קובייה בספר מידע נפוץ ועב כרס המשמש כמחזיק דלתות כמעט בכל בית בישראל, אך היום לחיפוש כל שירות, מוצר, רעיון או מסר חברתי אנו פונים לידידינו הנאמן מנוע החיפוש. ובכל זאת, בכל הנוגע לפרסום, בין אם מדובר באותו חלון למכירת הגזוז, לחברת ענק המבקשת למכור שירות, סטרט אפ או רעיון, חייב להיות מכנה משותף שהוא: הדרך היעילה והחדה ביותר להעברת המסר אל הלקוחות והגדלת המכירות.
“אתה צריך הובלה – אני צריך פרנסה”
“אתה צריך הובלה – אני צריך פרנסה” היא מודעת A4 שפורסמה והודבקה ברחבי תל אביב בשנת 2005 על ידי מוביל המבצע עבודת הובלה קטנות לסטודנטים. המודעה הצנועה ממש כמו חברותיה המפורסמות בתקציבי ענק של חצי מיליון דולר, ענתה באופן מדויק על כל תנאי הפרסום השייכים לשיווק טוב וממוקד.
בעל המקצוע הגדיר ומיתג עצמו כמוביל לסטודנטים וסימן את הצורך בו והפקת התועלת המרבית שבשירות שלו. על מנת לדייק בצורה כזאת אל מול קהל הלקוחות שלנו אנו זקוקים בכ- 90 אחוזים להיעזר בשירותים של חברות לייעוץ עסקי שיוכלו להגדיר לנו מה אנו מספקים, איך נמתג את עצמנו ומהן הפלטפורמות הפרסומיות המתאימות ביותר לנו.
מיתוג ואסטרטגיה שיווקית – למה זה חשוב גם לעסק קטן או בינוני?
כמו כל יצור חי, גם העסק שלנו מחייב הגדרה או מיון לפי זן, בעיקר כאשר מדובר בשיווק באינטרנט. הפרסום באינטרנט דורש בדרך כלל במנועי החיפוש איזשהו שיוך על מנת לאפשר את שטח הפרסום המתאים.
לכן, חברות לייעוץ ארגוני ידעו בראש ובראשונה לשייך אותך לסקטור הנכון. לדוגמא: פרסום בדפי זהב באינטרנט תחת הסיווג בעלי מקצוע, או שיווק תבניתי תוך בניית אתר חינמי בוורד פרס. מלבד זאת, הגדרת העסק שלך ושיוכו לקבוצה תדע לנתב את דרכה אל קהל היעד הנכון אליו הינך מכוון, בין אם מדובר בהקמת עסק חדש או קיים.
איך נשווק ובמי נעזר בדרך להצלחה?
על מנת להגדיל את המכירות דרך פרסום באינטרנט רצוי בראש ובראשונה לבנות אתר באמצעות בונה אתרים או באמצעות חברה לייעוץ עסקי. את האתר ניתן לקדם במנועי החיפוש על ידי חיפוש אורגני, חיפוש ממומן, או על ידי SEO שהיא שיטה לקידום אתרים בעזרת כתיבת והפצה של מאמרים.
את האתר שבניתם ניתן לפרסם גם בפורומים, בלוגים ופייסבוק על ידי קניית שטחי פרסום. מומלץ לבנות מערך של שימור לקוחות כך שתוכלו לתחזק את הקשר ולשמור על הלקוח קרוב. את הכיוון הנכון, השימור והאסטרטגיה השיווקית המתאימה לכם יתאימו בעלי מקצוע פרטיים או השייכים לחברות ייעוץ עסקי. מלבד זאת, החברה לייעוץ ארגוני תדע לחשב נכון את הסכום אותו כדאי להקציב למסע הפרסום המיוחל. בהצלחה!
קראו עוד: שיווק באינטרנט – אי אפשר בלי