רוצים שיטה שבמינימום עלויות תגדיל לכם את העסק?
השאירו פרטים וקבלו מאיתנו שיחת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות
ייעוץ שיווקי הוא תהליך בחינה כולל של הפעילות השיווקית, המתבצע על ידי יועץ חיצוני לחברה, אשר מלווה אותה כחלק מהפעילות העסקית השוטפת, או לצורך טיפול נקודתי בפרויקט או משבר.
במסגרת התהליך ממפה היועץ, בשיתוף הגורמים הרלוונטיים בחברה, את האתגרים וההזדמנויות המרכזיים איתם מתמודד העסק ומציג תוכנית עבודה פרגמטית בהתאם, הכוללת גם מעקב ובקרה אחר ביצועים, כאשר המטרה היא למקד ולייעל את הפעילות השיווקית, כך שתענה לצרכים הייחודיים של העסק באופן האפקטיבי ביותר.
היתרון בשימוש ייעוץ שיווקי חיצוני לחברה הוא היותו אובייקטיבי מחד ובעל מומחיות וניסיון רחב מאידך, כך שביכולתו לספק נקודת מבט רחבה, רעננה ומקצועית, החפה משיקולים חיצוניים ועניינה השגת תוצאות שיווקיות, הבאות לידי ביטוי בקהל לקוחות גדול ונאמן יותר.
השאירו פרטים וקבלו מאיתנו שיחת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות
כיצד נבלוט אל מול המתחרים? כיצד נגדיל את הביקוש למוצרים שלנו? לאילו שווקים כדאי לפנות? מהי הפעילות השיווקית הנכונה והאפקטיבית ביותר? כל התשובות בהמשך…
התחרות ההולכת וגדלה בשוק מעצימה את הצורך ביצירת בידול ויתרון תחרותי אמיתי ומחייבת בעלי עסקים להתמודד עם שאלות אלה יום יום.
תהליך ייעוץ שיווקי מקצועי ינווט את הפעילות השיווקית בחברה, ותאפשר לבעל העסק להתמקד בפעילות השוטפת, מבלי להזניח את המשימות השיווקיות, אך יותר מכך, עשויה לייעל את העבודה, לחסוך זמן ומשאבים, לסייע בפיתוח שווקים ומוצרים חדשים ובשורה התחתונה – לשפר את הביצועים העסקיים.
איפה העסק נמצא היום? מיקום העסק ביחס למתחרים, התדמית העסקית, הבידול שלי כעסק, מיהם הלקוחות שלי והאם אני ממצה את מלוא הפוטנציאל. איכות הקשרים עם הלקוחות הקיימים – מה אחוז הלקוחות החוזרים, טיב הקשרים.
לאן שואפים להגיע? איפה נרצה לראות את העסק בעתיד הקרוב ובעתיד הרחוק בכל אחד מהפרמטרים – גיבוש מטרות לטווח הקצר וחזון ארוך טווח.
מה הדרך הנכונה להגיע לשם? נקודות חזקות בעסק: פעולות שיווקיות שהוכיחו עצמן בעבר, מוצרים או שירותים בעלי ביקוש והיתרונות התפעוליים, נקודות התורפה של העסק עליהן יש להתגבר וכיצד.
שלב אסטרטגי זה הוא שיקבע את המשך התהליך וממנו תיגזר תוכנית פעילות מקיפה הכוללת: אפיון המוצר או השירות, הגדרת קהלי מטרה, אפיון הסביבה התחרותית, זיהוי שווקים או נישות חדשות, גיבוש זהות עסקית ומיצוב.
לבסוף תגובש אסטרטגיה שיווקית אשר בנוסף לכל אלה תכלול התייחסות להיבטים של פרסום, קד”מ, ויח”צ, וכל זאת בהתאם לשלב בו נמצא העסק, מטרותיו, תקציבו ומגבלותיו.
לאורך חייו חווה עסק תקופות משמעותיות רבות: שלב ההקמה, צמיחה, משבר או שינוי. בכל אחד משלבים אלו מתמודדים המנהלים עם דילמות שיווקיות הנוגעות במוצר, הקהל, המחיר והפעילות השיווקית הנכונים ביותר.
תהליך ייעוץ שיווקי מקצועי יוכל לבחון ללוות ולזהות את הפתרון שיביא למיקסום תועלות ורווחים ויסייע בצמצום ובקרת נזקים.
למידע נוסף בנושא ייעוץ שיווקי מומלץ לקבל חוות דעת מהמומחים של
חברת Advising המתמחה בתחום.
השאירו פרטים וקבלו מאיתנו שיחת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות