מאחורי כל ארגון מצליח עומדים עובדים אמינים, מהימנים והכי חשוב כאלה שיודעים ויכולים לתרום להצלחתו של הארגון. וכך ארגון שלוקח אחריות מלאה על הצלחתו מבין ויודע שאין זה מספיק להתנהל נכון בעניין תזרים המזומנים אלא בין היתר לגייס את האנשים הנכונים להשגת התוצאה הטובה ביותר.

משקיעים לא מעט בעסק אבל לא רואים את השגשוג הפוטנציאלי? ייתכן וכל מה שאתם צריכים זה לדעת איך לגייס עובדים לעסק שלכם באמצעות הבנה מעמיקה אודות גיוס כ"א ומה שזה יכול להניב לכם.

רוצים שיטה שבמינימום עלויות תגדיל לכם את העסק?

השאירו פרטים וקבלו מאיתנו שיחת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    שדה חובה
    שדה חובהנא להזין מספר טלפון תקין

    טיפים לגיוס כוח אדם לעסק שלכם 

    צוות העובדים שלכם היה ויישאר המנוע שמניע את גלגלי הארגון וכאן בדיוק חשוב לדבר על גיוס כוח אדם לעסק במסגרת הנעת העובדים הנכונים, התאמה לתקציב השכר שלכם, טיפים לגיוס וכו'.

    כאמור, הבעיה הגדולה מתגלה כאשר כמות העובדים אינה מספיקה לכם ואתם מחויבים לגייס עוד עובדים, כיצד אפשר לדעת כי העובדים הללו הם אכן מה שאתם צריכים בכדי לאשר את הפרודוקטיביות בארגון? האם אתם נמצאים בתקופה הנכונה לגיוס עובדים?

    הטיפ הראשון שעליו נדבר מדבר על מטרות, מה המטרה שלכם? לשם מה אתם צריכים את העובדים? אם המטרה היא לגייס עובדים חדשים למטרת הגדלת הרווחים זה בהחלט ברור אבל בו זמנית חשוב לקחת בחשבון את התווספות הוצאות השכר של העובדים לכלל ההוצאות.

    במסגרת הטיפ השני הרשו לנו להציג בפניכם תוכנית שתביא צפי להגדלת רווחים. זה קריטי כי כשיודעים את הצפי הנ"ל אפשר בהחלט להבין גם את הוצאות השכר החדשות אשר תתווספנה. 

    עובדים חדשים? לא בכל מחיר! הימנעו מאבטלה סמויה בארגון!

    אחת הטעויות הנפוצות ביותר זה להעסיק עובדים, לשלם את שכרם ואז לגלות כי מדובר באבטלה סמויה בעסק. מה עושים במצב הנ"ל? כחלק מטיפ מס' 4 חשוב לבחון את הבחירות שלכם בקפידה, לבדוק את מקסימום התפקוד והיכולות ובו זמנית את התפוקה הסופית שהיא תוצאה ישירה של העסקה נכונה!

    זקוקים בכל זאת לעובדים ולא יודעים כיצד לאכוף את נושא האבטלה הסמויה? כחלק מטיפ חמישי אולי כדאי לכם לקחת את העובדים הקיימים ולנסות להוציא מהם את המיטב והתוצאה? חסכון לארגון, השקעה בשכר של עובד קיים, הגדלת מוטיבציה ו100 אחוז פרודוקטיביות.

    הטיפ השישי מדבר על היכולת שלכם להתייעל לא בהכרח בזכות הוספת עובדים חדשים אלא ניצול הקיים – חסכון על כל המשתמע מכך. אז איך עושים את זה נכון? קודם מבינים את המטרות, עולים על כל הבעיות הארגוניות אם יש כאלו והתוצאה מיגור הניהול הכושל במטרה להשיג התנהלות תקינה בארגון.

    צריכים לשנות את פני הארגון וחושבים לצרף עובדים חדשים? עצרו רגע, לפני שאתם מתקדמים נסו לשפר את המבנה הקיים, בדקו את אופציית ההתייעלות ואם כל זה לא יספק אתכם רק אז צאו בחיפושים אחר צוות מנצח ותקין!

     

    פנייה בווטסאפ חייגו עכשיו צור קשר
    זקוקים לייעוץ עסקי? מוזמן להתייעץ איתנו