איך למכור באינטרנט?
אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לניהול עסק נכון והגדלת מכירות היא מכירה באינטרנט. כיום, בעולם אינטרנטי תחרותי – אפשרויות הפרסום באינטרנט גדולות ופלטפורמות החשיפה החינמיות והממומנות תופסות מקום חשוב בדרך אל קהל היעד שלכם.
אז מהן השיטות השונות לפרסום באינטרנט וכיצד ניתן למכור באינטרנט בדרך המשכנעת והממוקדת ביותר?
פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק מהווה אחת הפלטפורמות המשמעותיות והחשובות ביותר לפרסום באינטרנט ומהדרכים הטובות ביותר לפילוח קהל היעד שיעזור לנו להבין איך למכור באינטרנט ואיך לנהל עסק בצורה טובה ושיווקית יותר.
פרסום באינטרנט מתחיל בפתיחת דף פייסבוק עסקי. דף פייסבוק עסקי קל מאד לפתיחה עיצוב וניהול הדף חינם אין כסף – לכל בעל עסק, חברה או נותן שירות. ההפצה הבסיסית מתחילה מגיוס אוהדים באופן עצמאי דרך שליחת הזמנות לחשבונות של חברים שלכם בפייסבוק האישי.
משם ניתן לחכות ללייקים המיוחלים שחושפים את העסק שלכם ביחס של 400 חשבונות ללייק אחד. משמע: כל חשבון שלוחץ לייק או “אהבתי” על דף העסק שלכם, חושף את העסק אל 400 חברים בממוצע הקיימים בחשבון של החבר שלחץ לייק. על מנת למכור באינטרנט חשוב לפרסם מבצעים והטבות, להודיע על מכירות גדולות ואף לערוך מסיבות ויחסי ציבור לעסק שלכם. על מנת להבין איך תוכלו ליחצ”ן את העסק ללא הוצאות גדולות תוכלו לשכור שירותים של חברה לקידום אתרים לניתוח נכון של ההוצאות וההכנסות הצפויות.
את דף הפייסבוק מתחזקים בתמונות הקשורות לעסק, פרסום פוסטים, המלצות של לקוחות, מבצעים, תחרויות, סקרים ומידע מעניין הקשור בטיפים ועצות לאוהדים שלכם. מוטב לעדכן 15 סטטוסים בחודש על מנת שלא תהפכו למעמסה בפני הלקוחות אלא לאלמנט צרכני שתורם לאורח החיים של קהל היעד שלכם ומצטייר בעיניו כמוצר טוב והכרחי
קידום אתרים ממומן
אתר אינטרנט כיום הוא פריט חובה כמעט לכל עסק. האתר מהווה את המפגש הראשוני של הלקוח העסק. לכן חשוב לקדם את האתר ולא לזנוח אותו כמו רוח רפאים שאינה נראית ברשת אך נמצאת באזור.
קידום אתרים חשוב להתחיל כאשר האתר מלא באינפורמציה מעוצב כראוי ואינפורמטיבי. לקידום אתרים קיימות שתי שיטות עיקריות והן: קידום אורגני המתרחש על ידי כתיבת מאמרים וקניית קישורים, וקידום ממומן דרך גוגל הנחשב יקר יותר.
איך למכור באינטרנט דרך קידום אתרים
כאשר אנו בוחרים בקידום אורגני חשוב מאד להקפיד על תוכן איכותי באתר. תוכן איכותי יעזור להשאיר את הלקוח באתר כמה שיותר זמן. בעלי אתרים רבים משקיעים בקידום ומשום כך נמצאים במקומות הראשונים במנועי החיפוש. אך כאשר התוכן באתר אינו איכותי, יוצאים הלקוחות הפוטנציאליים מהאתר ואינם מבצעים פנייה או רכישה – מה שלא תורם כלל לפיתוח עסקי המיוחל. לכן תוכן איכותי שבו עצות טובות, מאמרים מעניינים, טיפים וניסוחים טובים – הכרחי.
שליחת ניוזלטר
שליחת ניוזלטר היא שליחה שבועית או חודשית של דף אינטרנט (דף נחיתה בדרך כלל) דרך המייל אל הלקוחות הנמצאים אצלכם ברשימת תפוצה. רשימת התפוצה יכולה להגיע מהרשמה למועדון לקוחות, מילוי סקרים של הלקוח בעבר או דרך הרשמה של הלקוח לאחד מהשירותים שלכם. ניוזלטר עליו נכון יכול לספק מידע מעניין וחשוב הקשור לעסק ויכול להועיל ללקוח.
ניוזלטר מסייע בפעולות מיתוג מקצועי ויגרום לעסק שלך להשאר ולהשתקע בתודעה של הלקוחות.
איך למכור באינטרנט דרך ניוזלטר
כדי להוביל לפעולה דרך ניוזלטר חשוב לבנות דף נחיתה איכותי. דף הנחיתה עליו להתמקד בשירות או מוצר מסוים ולהיות מכירתי ביותר עם מוטיבים חזקים של הנעה לפעולה. את הדרכים להנעה מסיבית לפעולה והדרך למכירה איכותית דרך האינטרנט ניתן ללמוד דרך חברה שמתמחה בבניית דפי נחיתה מנצחים.
קראו עוד: האם כדאי לך לפתוח חנות באינטרנט?