מה ההבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן?
כאשר אנו מחליטים לקדם אתר באינטרנט, חשוב שנבין מהו קידום אורגני, מהו קידום ממומן ומה ההבדלים בין השניים.
היכולת להבדיל, תעזור לנו לדעת מה משתלם לנו יותר ואיזה סוג קידום אתרים מתאים לעסק שלנו. המידע יעזור לנו להגביר את קצב גיוס הלקוחות והרווחים ולנהל נכון את תקציב השיווק והפרסום שלנו.
כדאי לקרוא: 3 טיפים להגדלת רווחיות החברה
על מנת להבין מהו קידום אתרים, חשוב לדעת כי קידום, בין אם אורגני ובין אם ממומן, מתייחס למנוע חיפוש אחד בולט ומרכזי והוא גוגל.
גוגל עוזר לעסקים רבים להגיע אליהם על ידי אוטוסטרדת מידע וחיפושים אינטרנטיים של לקוחות פוטנציאליים.
גוגל קובע לפי שיטות כאלה ואחרות, שרובן מבוססות על איכות החומרים, מי מהאתרים יהיו ראשונים במנועי החיפוש ומי לא יטפס גבוה בסולם החיפוש ואף ייחסם במקרים של הופעת תכנים כפולים או לא ראויים.
מהו קידום אתרים אורגני?
קידום אורגני, הוא קידום שיעזור לקדם את אתר העסק שלנו במנוע החיפוש בצורה טבעית על פי טיב החומרים אותם תזינו באתר האינטרנט שלכם.
הקידום אינו עולה כסף וההוצאה היחידה שלכם תחול על מאמרי SEO Search Engine Optimizationהלוא הם מאמרים שיווקיים שנועדו לקידום עסקים באינטרנט, המורכבים משילוב של מילות חיפוש וחומר איכותי מקורי.
בין אם תבחרו לכתוב את המאמרים בעצמכם ובין אם תשכרו איש מקצוע לנושא, חובה לשים דגש על מאמרים מקוריים, אינפורמטיביים ומעניינים.
בדקו מהם הנושאים שקהל הלקוחות שלכם מבקש לקרוא ולדעת, והזינו מאמרים, בלוגים, סרטונים לפי נושאים אלו.
אם תעתיקו תכנים ממאמרים אחרים, תפיצו מידע אסור ותוסיפו תכנים שאינם מתאימים – ייתכן ותחסמו על ידי גוגל ולא תוכלו יותר להופיע במנוע החיפוש.
בנוסף תהיו חשופים לתביעות משפטיות ע”י בעלי התוכן המקורי. כאשר תבצעו עבודה טובה, תמצאו עצמכם מקודמים לעבר המיקומים הראשונים בגוגל.
זכרו, קידום אורגני לוקח חודשים עד לקבלת תוצאות אפקטיביות, אך לכם זוהי השקעה לטווח ארוך.
לקריאה נוספת בנושא כיצד למכור באינטרנט
מהו קידום ממומן
קידום ממומן הוא קידום הנעשה באמצעות תשלום על כל לחיצה (קליק) וכניסה של לקוח לאתר שלכם.
בצורה זאת תוכלו להופיע באופן מידי בין החברות הראשונות המופיעות בתוצאות החיפוש וגם בצד שמאל של החיפוש בו מופיעות תוצאות שקצת מזכירות באנרים.
עם זאת יש להבין כי לקוחות רבים לא תמיד לוחצים על האתרים הממומנים וזאת משום שחלקם יודעים כי מדובר בפרסום שנקנה בכסף ולא נמצא בראש מנוע החיפוש מעלה מפאת תוכנו המלהיב.
לכן, על מנת לפתח את האתר שלכם טוב יותר – כדאי לדאוג שבאתר יופיעו תכנים איכותיים לא פחות מהתכנים שתוסיפו בקידום אורגני.
עוד הבדל בין קידום אורגני וקידום ממומן מתבטא בזמן בו נראה תוצאות. בקידום ממומן ניתן לראות תוצאות באופן מיידי, כאשר בקידום אורגני לוקח זמן והשקעה רבים יותר ליצירת התקדמות האתר מעלה במנוע החיפוש.
כל מה שצריך לדעת אודות פתיחת עסק חדש
בכל מקרה, על מנת לזהות את צרכי העסק שלכם, תוכלו ללמוד איך לנהל עסק ולפרסם את העסק בצורה טובה יותר, באמצעות שכירת חברה לקידום אתרים, המתמצאת בשיטות קידום לעסקים קטנים ותוכל לעזור ולכוון אתכם לקידום שיוביל את האתר שלכם לתוצאות הטובות ביותר עבורכם.